Sidor

tisdag 28 juli 2015

Bucket list - things to do before you die!

Har ni en bucket list? En lista där man skriver ner saker man vill göra under livet? Jag har inte någon nedskriven, men i mitt huvud finns en lista. Längst upp på den listan stod länge att få besöka Arizona Humane Society i Phoenix. Det har jag gjort, inte mindre än två gånger dessutom. Och vänner för livet har jag fått på köpet. Långt upp stod även hund - det har jag också förverkligat, lilla Margit bor i vår familj. En sak som jag troligen kommer att få göra avkall på är kattpensionat. Det är inte för sent, men ligger inte rätt i livet just nu. MEN, zoo-butiken som jag drömt om då och då, den blir verklighet i alla fall. Den 1 september är det meningen att jag ska ta över Zoo City Strängnäs AB, som nu blir PerZOOn´s. Det känns så roligt!
Har ordnat lån, bankkontakter, revisor osv. Idag  har jag försökt att  anmäla företaget på Bolagsverket, men har gått bet. Det var verkligen knepigare än jag trodde. Jag får ordna hjälp i morgon. Det är så mycket som ska fixas!


Så här ser utsidan ut idag. Jag har så många drömmar och förhoppningar om en helt ny butik!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar