Sidor

fredag 25 december 2009

Det här är Ture

Han stal mitt hjärta i Side, Turkiet i oktober. En så underbar liten kisse utan den framtid som han är värd. Han och några av hans kompisar sökte sig till oss vid vår bungalow, tiggde mat och kärlek - och gav kärlek - under 1 vecka. Så underbart rara små kissar, ständigt på jakt efter mat för att överleva. Jag ville verkligen inte få en så nära relation till katterna i Turkiet, hade hoppats på att det inte skulle finnas några vid hotellet, ville inte se problemet.Kände mig som världens största svikare när jag stängde dörren för sista gången och lämnade katterna åt sitt öde.

1 kommentar:

  1. Hej Marie!
    Vilken fin blogg du har!
    Men kunde du inte ha tagit hem lille Ture?
    Jag gråter i hjärtat när jag se honom.
    KRAM
    Susanne

    SvaraRadera