Sidor

fredag 13 augusti 2010

Hos Frazze i Strängnäs

Den här utsikten har jag från uteplatsen

Lilla söta Frazze

Frazzes husse är på semester i Spanien. Först tänkte vi ta Frazze till katthemmet under tiden, men eftersom han inte bott här så länge så kändes det inte rätt. Kanske skulle han tro att han var tillbaka där igen för gott. Hur vet man sånt egentligen? Eller är det bara vi människor som inbillar oss att det är så. Vi valde att göra så här i alla fall, Frazze stannar hemma och jag bor hos honom. Han har blivit så stiligt, håret har vuxit ut och han är inte mager längre.
Hemma får mina kissar klara sig med hjälp av Sari och andra på katthemmet. Tack för att ni ställer upp för mig! Hamstern Kent, som mår bara prima, får också tillsyn.
En underbar kväll här i Strängnäs. Härligt att sitta på uteplatsen och titta på folk som går förbi, och på fina båtar på sjön. Fast vi saknar dig husse, både Frazze och jag!

5 kommentarer:

  1. Vilken fin kisse!! Jättefin!!

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är han fin! Han hade tur som fick ett så kärleksfullt hem.

    SvaraRadera
  3. Marita i Västerås14 augusti 2010 kl. 14:51

    Äsch, vad är husse mot Frazze?!?!?! Snyggare kvällssällskap än denne Frazze får man allt söka länge efter.

    SvaraRadera
  4. Vilken otroligt vacker täckning! Frazze är mig en stilig karl han! (:

    SvaraRadera