Sidor

måndag 23 augusti 2010

Jag kan flyga - jag är inte rädd




Ida är mer högt än lågt. Jag är övertygad om att hon tror att hon kan flyga. Förra helgen åkte tredje gardinuppsättningen i golvet. Ja, först fick stackars kattvakten Tarja gardinstången i huvudet. Det är en hel del som åker i golvet när Ida kommer farande efter väggarna.
Riktigt kul var det när hon verkligen pressade sig in i fågelburen som jag skulle skänka bort. En liten lucka på sidan, jo då hon kom in där också. Kanske är det lite fågel i henne ändå...

5 kommentarer:

  1. Ja, de trivs på de mest konstigaste ställena!

    SvaraRadera
  2. Marita i Västerås24 augusti 2010 kl. 15:52

    Fågelhund har jag hört talas om, men detta var nytt.

    SvaraRadera
  3. Haha! Min katt Nemo gjorde precis samma sak med min råttbur innan råttan flyttade in. Han testade buren ett bra tag och brydde sig inte ens om när jag stängde den. Han satt bara helt glatt därinne och tittade fånigt ut.

    SvaraRadera
  4. Hahaha! Ja det märks att hon är släkt med Sune :-)

    SvaraRadera