Sidor

onsdag 24 februari 2010

Lilla Ida är bra på mycket


Sova


Skala potatis




Montera möbler



Lilla Ida är bra på mycket. Hon äter, busar, sover, plaskar med vatten och är mycket hjälpsam.

Linus är fortfarande ordentligt arg på henne, fattar inte meningen med hennes existens, och det känns jobbigt att behöva lirka med honom när man egentligen tycker att han bara är dum! Herregud, hon är ju inte farlig! Det här kommer att ta tid, känns det som.

Sen jag kom hem från USA så har det varit fullt upp och jag har inte hunnit titta på alla papper jag hade med mig hem. Jag har även mailat till Shannon, en av våra handledare, och bett henne skicka över bl a en adoptionsansökan, för det fick jag inte med mig någon. Igår kväll tittade jag i alla fall på det jag filmat, och det var roligt. Då kändes det mera verkligt, att jag verkligen varit där! Vi längtar såklart tillbaka, det var verkligen en fantastisk vecka.

2 kommentarer: