Sidor

onsdag 3 februari 2010

Lite närmare resan - Ibis hotell Arlanda



Äntligen på Arlanda och hotellet. Ingen vidare resa hit i det här busvädret. Gruvar mig lite för morgondagen, om inte snöfallet avtar. Vi har precis ätit god mat och firat med varsitt glas vin! Nu är vi riktigt nära! Ska packa om väskan lite, har en del presenter med mig som Marabou choklad, dalahästar och en del hund- och kattleksaker.

Tack alla vänner för all hjälp och uppmuntran! Särskilt tack till Krister för hjälp med datorn, Kaj för att du gjort en så fin blogg, och hjälp på vägen. Och gullliga Carina...utan dig hade det inte varit möjligt alls!

2 kommentarer:

  1. Ser allt påsen med katt- och hundleksakerna nere i vänstra hörnet, känner igen den ;-D
    Hann ju inte krama om dig och önska dig en rikigt givande och händelserik resa nu vännen! Och jag glömde ju av pysslet... suck... men OM du skulle råka springa på något i pysselväg så kan du gärna få köpa lite om du vill ;-D Kramizar! /Sussie

    SvaraRadera
  2. Ha ha, du är observant du! Vi provtestade kameran lite...Hittar jag något i pysselväg så köper jag förstås lite till dig.
    Kram kram

    SvaraRadera